.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختصاصی شمال نیوز:
چرا آزمون کارشناسی ارشد تنها باید در دو شهر مازندران برگزار شود؟
به چه دلایلی در استان مازندران تنها باید 2 حوزه انتخابیه برای آزمون کارشناسی ارشد در نظر گرفته شود و داوطلبان از غربی ترین نقطه استان تا شرقی ترین آن با توجه به طول مسیر و زمان آزمون ها که برخی از آنها 8 صبح می باشد در شهرهای بابل و بابلسر حضور یابند؟آیا مسئولین تا کنون بدین امر اندیشیده اند که خانواده های داوطلبان چه نگرانی هایی برای این مسئله دارند؟ ...
چرا آزمون کارشناسی ارشد تنها باید در دو شهر مازندران برگزار شود؟

کنکور کارشناسی ارشد از صبح دیروز همزمان در 115 حوزه امتحانی در سراسر کشور آغاز شد.

به گفته مسئولین امر در آزمون امسال تعداد 871 هزار نفر به رقابت پرداخته که تعداد داوطلبین نسبت به سال گذشته به میزان 190 هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

در استان مازندران همزمان با سراسر کشور کلیه داوطلبان در 2 حوزه انتخابیه به رقابت خواهند پرداخت.
بر اساس تصمیم به عمل آمده امسال کلیه داوطلبان مرد در شهرستان بابل و کلیه داوطلبان زن در شهرستان بابلسر به مدت سه روز در گروههای مختلف تحصیلی در این آزمون شرکت می نمایند.

اما آنچه در این بین باید متذکر شد این است به چه دلیلی در استان مازندران تنها باید 2 حوزه انتخابیه برای آزمون کارشناسی ارشد در نظر گرفته شود و داوطلبان از غربی ترین نقطه استان تا شرقی ترین آن با توجه به طول مسیر و زمان آزمون ها که برخی از آنها 8 صبح می باشد در شهرهای بابل و بابلسر حضور یابند؟آیا مسئولین تا کنون بدین امر اندیشیده اند که خانواده های داوطلبان چه نگرانی هایی برای این مسئله دارند؟

یکی از داوطلبین زن که از رامسر در این آزمون شرکت کرده به خبر نگار ما در بابلسر گفت:بخاطر اینکه به ازمون صبح برسم مجبور شدم به همراه خانواده ساعت 30/3 صبح حرکت کنیم اگر کسی وسیله ایاب و ذهاب نداشته باشد آنوقت چاره کار چیست؟

همچنین یکی دیگر از مسائل اصلی و مشکلات پیش روی داوطلبان کمبود سرویس ایاب و ذهاب به تعداد مکفی در مسیرهای منتهی به این دو شهر در این سه روز با توجه به حجم تعداد شرکت کنندگان می باشد.تا آنجا که در صبح روز گذشته در شهرستان ساری با حجم وسیع مسافر برای رفتن به شهرستان بابل و بالاخص بابلسر مواجه بودیم.

انتظار از مسئولین استان می رود راهکار مناسبی برای حل این مشکل اتخاذ تا داوطلبین با آسایش خاطر بیشتری در این آزمون مهم شرکت نمایند./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 بهمن 1389
باز بگید ساروی ها چنین اند و چنان اند. بخدا تنها مرکز استانی که در آن آزمون برگزار نمیشه ساریه. خدایا تو بداد ما برس
نا شناس 28 بهمن 1389
عزیز جان , وقتی تموم بودجه استان تو ساری خوابیده و نمیگذارن از جا بلند شه تا مبادا شهرهای دیگه استان با ظرفیتهای بالاتر ولی با بودجه های قطره چکانی از ساری پیشی بگیرن, اونوقت چه نیازی به برگزاری آزمون داره.
خدا را شاکر باشید.
نا شناس 28 بهمن 1389
جالبه اما واقعا شما که تو ساری همه چی دارید.
فرشاد راعی 28 بهمن 1389
بابل هم که داره برا خودش کارای عجیب میکنه. دانشگاه جدا میکنه، دانشگاه علوم پزشکی جدا میزنه و ازین دست کارها. حالا آمل میخواد یه دانشگاه دولتی بزنه میگن نمیشه در حالی که استراتژیک ترین منطقه برای ساخت دانشگاههای بین المللی شهرستان آمل هست.
حسین احمدزاده 28 بهمن 1389
شهرهای بابل و بابلسر مکانهای مناسبی برای برگزاری آزمون مهمی مانند ارشد نمی باشند، بهتر است شهرهای دیگری برای این منظور در غرب و شرق استان در نظر گرفته شوند.
نا شناس 28 بهمن 1389
به همان دليل كه تمام مردم يك استان براي انجام كارهاي اداري بايد به يك شهر استان بروند
ehsan 28 بهمن 1389
بنده خودم داوطلب ارشد بودم. ساعت 6.5 صبح از ساری حرکت کردیم. حالا اونهایی که از بهشهر یا تنکابن میومدن چه کردن خدا میدونه...تازه ازونجایی که دانشگاه بابل داخل شهره اوقدر ترافیک شدید بود که همه مشکل داشتن تا خودشدشونو برسونن! واقعا مشکل شهرای دیگه مثل ساری چیه؟ تا حرفم میزنی میگن سارویا.... حالا ما هیچی اون غرب استانی ها چه گناهی کردن؟
نا شناس 28 بهمن 1389
ساري همينطوري خودش در طول هفته فلج هست باز پنجشنبه - جمعه فلجش نكنيد
تنکابن 28 بهمن 1389
بعد شما بگویید چرا غرب استان خواستار مستقل شدن است
خودتان ببینید که دلایل را خود آقایان می تراشند بعد به ما می گویند جدایی طلب
به امید استان جدید در غرب مازندران به مرکزیت تنکابن
نا شناس 28 بهمن 1389
انشالله مشكل مسافت ما به مركز مازندان براي انجام امور اداري حل شود بشود اين پيشكش 1 بار در طول عمر به يك شهر ديگر رفتن و امتحان دادن پيشكش
نا شناس 28 بهمن 1389
سلام یک پیشنهاد : از آنجائیکه سایت شمال نیوز صرفا مسائل مازندران را منعکس می نماید بجای شمال نیوز بفرمائید مازن نیوز ، چون مدتی است هیچ خبری از گیلان نیست مگر این مشکل در گیلان نبود؟ آنجا که فقط یک حوزه بود و هزاران هزار مشکل وخبر که متاسفانه پوشش نمی دهید لطفا با پیشنهاد موافقت و اقدام فرمائید
یک داوطلب 29 بهمن 1389
بنده امروز صبح از شهر نور حرکت کردم ساعت 8.30 رسیدم مقابل درب دانشگاه فنی بابل نگهبان مانع ورود بنده شد وبه مسخره گفت برو سال دیگه بیا امتحان بده سوای وقت بنده .تکلیف اون سوخت یارانه ای چی میشه؟ که منوتا بابل برده .
نوري 29 بهمن 1389
همانطوري كه تمامي بودجه وامكانات صرف شرقه استان ميشود و تمامي مديران نيز از شرق هستند.امتحانات ارشد نيز بايد به سهولت براي شرق استانيها انجام شود
فرشاد راعی 29 بهمن 1389
جداسازی و ایجاد استان جدید اشتباه و از قدرت مازندران کم میکند. تعداد نماینده ها هم کم میشود و بعداً هر دو استان(!) کم قدرت میشوند. برای حل مناقشات مازندران ما باید مرکز استان را تغییر دهیم و هماند گذشته که شهرستان آمل پایتخت طبرستان بود و دارالمرز ایالت طبرستان تا رودهن فعلی بوده است و از غرب تا گرگان و علی آباد و از شرق تا رودسر و املش و سیاهکل بوده است، و حالا هم باید آمل را که همه شرایط برای مرکز استان شدن را دارد به عنوان مرکز استان مازندران برگذینیم. و ساری و چالوس (تنکابن و یا نوشهر، چالوس گفتم چون در گذشته چالوس یکی از شهرهای مهم در طبرستان بوده است.) به عنوان قدرت های شرق و غرب استان فرمانداری ویژه داشته باشند و در مازندران به گونه ای تقسیم قدرت صورت گیرد تا شرق و غرب و مازندران مرکزی برای همیشه راحت شوند و در حال حاضر هم منطقی نیست مرکز استان در شرق استان باشد. و میبینیم که هرچه به سمت شرق استان میرویم استفاده از رانت های دولتی و احداث مراکز دولتی بیشتر میشود. و به گونه ای یک ناعدالتی در استان به وجود آمده است. و حتی امروز میبینیم که شهرستان آمل که زمانی مرکز طبرستان و در زمان حکومت افریدون تا بهرام گور پایتخت ایران بوده است هیچ مرکز دولتی در آن دایر نیست و بعضی از شهرها دو و یا سه دانشگاه دولتی دارند در حالی که آمل یک دانشگاه دولتی هم ندارد و تا به حال به همت روشنفکران و سرمایه داران بومی این شهر توانسته با داشتن کارخانه های خصوصی(!) 48 درصد صنعت و 64 درصد صادرات استان را تشکیل دهد که همین پیشی گرفتن درصد صادرات به درصد صنعت خود حاکی از توان مدیریتی بالای متفکران و صنعتگران این شهر است. این شهر دقیقاً در وسط استان مازندران قرار دارد و نزدیک ترین شهر به پایتخت میباشد. دو دانشگاه غیردولتی شمال و آزاد آمل هرکدام در شاخه خود حرفی برای گفتن دارند. ولو اینکه اگر دانشگاهی دولتی در این شهر احداث میشد شاید به دانشگاهی عظیم در کشور تبدیل میشد.
فرشاد راعی 29 بهمن 1389
خواهشاً همه نظرات رو درج کنید و رسالت مطبوعاتی خود را انجام دهید.
میلاد 29 بهمن 1389
مختصر و مفید(خاک بر سره ساری )
تنکابن 29 بهمن 1389
جناب آقایی که لطف کردی فتوا دادی واسه تعییم مرکز استان و قدرت غرب مازندزان
شما نه تنها از تاریخ هیچ نمیدونی
بلکه غرب و شرق استان را هم بلد نیستی در متن خودت بخوان
واقعا متاسفم
نا شناس 29 بهمن 1389
در مورد نظر توهین و تعصب آلود دوست بابلی که ناشی از عصبانیت و تحمل نکردن نظرات دیگران است باید گفت اولا شما چطور به خود اجازه می دهید در مورد مردم شریف ساری این گونه صحبت کنید؟ شما هم در حدو اندازه ای نیستید که بخواهید در مورد شهری مثل ساری اینطور صحبت کنید، ساری با قدمت بیش از دو هزار سال یا بنا بر برخی منابع سه هزار سال (می توانید چنانچه اهل مطالعه باشید به کتابهای تاریخ تبرستان یا طبرستان و تاریخ دوهزار ساله ساری-دکتر اسلامی و ... مراجعه نمایید) قدیمی ترین و مهمترین و بزرگترین شهر استان است، آن زمانی که شهری به نام بابل وجود خارجی نداشت
(روستای مامطیر و بعد بارفروش) ساری مرکز تبرستان بوده (جز در سالهای معدود به علت بلایای طبیعی و ... که مرکزیت به شهرهای دیگری منتقل شد) ، همینطور مباحث دیگر،... از هر طرف که نگریسته می شود شهر ساری به عنوان شهر اول استان برتری دارد، اگر هم می گویید بابل دانشگاه صنعتی دارد ما سارویها هم خوشحال می شویم که در استان یک دانشگاه قوی در خدمت توسعه استان باشد همانطور که دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ساری و دانشگاه کشاورزی و سایر مراکز آموزشی و پژوهشی موجود در ساری و سایرمراکز خدماتی وصنعتی و درمانی آن در خدمت همه مازندرانی هاست و خواهد بود، شما با همین حرف و به رخ کشیدن دو سه مرکز آموزشی موجود در شهرتان نشان دادید که تا چه حد انحصاری و متعصبانه فکر می کنید، اگر یک مرکزی نظیر دانشگاه یا اداره کل یا کارخانه و بیمارستان در یک شهر مستقر باشد که نباید آنرا فقط متعلق به آن شهر دانست، آیا بابلی ها اجازه می دهند مثلا رئیس یک دانشگاه در بابل یک ساروی باشد در حالیکه در ساری کاملا برعکس آن است(نه اینکه کسی نتواند اعتراض کند بلکه این امور اهمیتی ندارد و دغدغه ای نیست چون همه مازندرانی هستیم) بعد هم نظر شخصی خود را به همه مازندرانی ها تعمیم ندهید و از طرف دیگران به هیچ عنوان اظهار نظر ننمائید.
نا شناس 29 بهمن 1389
بابا ول کنید این ساری و بابلی بازی هارو! غرب استانی ها که همش سازجدایی میزنن میتونن برن رشت نزدیکتره! شرق استان تا بابل و بابلسر نهایتش 2 ساعت راهه! تازه اکثر داوطلبان دانشجوی دانشگاه بابل بابلسر قایمشهر و آمل هستند!
نا شناس 30 بهمن 1389
شمال نیوز
از این اختلاف افکنی ها چه سودی به شما می رسه .
دلیل اصلی عقب ماندگی مازندران همین بازی مسخره ( بابلی و ساروی ) است . اگه به استانهای دیگه نگاه کنید اون وقت می فهمید که ما چقدر عقب موندیم و . . .
نا شناس 30 بهمن 1389
امل هزار طایفه میخواد مرکز بشه جایی که خیابون با خیابون محله با محله کوچه با کوچه با هم مشکل دارن با بابل و نور و محمود اباد مشکل دارن وای به حال مازندران.........
محمدرضا 30 بهمن 1389
خيلي جالبه اصلا کسي به عنوان بابلي در بين نظرات نظري درج نکرده
شمام که هر کامنت ضد بابله رو قرار داديد!!!
نکنه اين نظر آخري هم خودتون گذاشتيد
واقعا متاسفم.
ali 30 بهمن 1389
باور کنيد بابلي ها اصلا دنبال اين گونه مسائل تفرقه انگيز نيستند اين را در برخوردهاي چندساله با دوستان سارويم درک کردم و خود اين پست نيز نشان از اين موضوع دارد,من در بين نظرات توهيني به مردم شريف ساري نديدم ولي دوست ساروي تا توانست به شهر بابل و تاريخ بابل توهين کردند و بايد خدمت ايشان عرض کنم که مطمئن باشند اگر در طول تاريخ طبرستان نامي از ساري آمده باشد نام بابل با عناوين متفاوت در همان برهه از تاريخ وجود دارد که اين اسامي متفاوت نشان از پيشرفتهاي دوره هاي مختلف يا وقايع تاريخي اين شهر دارد , جناب شمال نيوز اينگونه پستها در سايتتان هيچ دردي را دوا نمي کند,مهم پيشرفت استاني است که بايد ببينيم تا چه حد است البته اگر يکسري از دوستان تعصب را کنار بگذارند و اجازه دهند شرايط براي همه جاي استان يکسان باشد.
به اميد آنروز
(اميدوارم که درج شود)
نا شناس 30 بهمن 1389
منطقي اين است كه كنكور در هر سه دانشگاه دولتي بزرگ در استان ينعي دانشگاه مازندران در بابلسر، نوشيرواني در بابل و كشاورزي در ساري برگزار شود كه اين كار براي مردم بسيار خوب است بحث هايي مثل ساري بابل بحث هاي انخرافي هستند كه مشكلي را از مردم حل نمي كند
نا شناس 1 اسفند 1389
چرا آزمون دستیاری پزشکی فقط باید در ساری برگزار شود؟
حسینی 1 اسفند 1389
مسئولین آموزش عالی و استانی باید آزمون مهمی در سطح ارشد را در دانشگاههای مهم استان در ساری(مرکز استان)، بابلسر (دانشگاه مازندران) یا بابل برگزار نمایند، تا مشکل مسافت حل شود و دسترسی از شرق و غرب به مکان برگزاری آزمونها آسانتر شود
حسینی 1 اسفند 1389
آقای شمال نیوز لطفا نظرات توهین آمیز مانند نظر اون شخصی که گفته (مختصر و مفید خاک بر ... ) را درج نکن، واقعا این نظرات نه درشان شماست نه در شان خوانندگان شما و همچنین توهینیست به مردم آن شهر، اگر مسئولین شهر بی عرضه اند چرا به مردم توهین می کنید؟
مهندس روح الله-بابل 14 فروردين 1390
در جواب اون دوست عزیز ساروی که مشخصه چه کینه طولانی و عمقی از ما بابلی ها داره باید عرض کنم که : شما هم اگر اهل مطالعه هستید و یک تحقیقی داشته باشید متوجه میشید که بابل ( مامطیر کبیر ) این دیار همیشه سبز بهار نارنج و مردمانی ار خطه 0111 مازندران دارای قدمت و تاریخ چندین هزار ساله میباشند.. در ضمن کدام یک از مراکز استان ها رو دیدید که وسعت و جمعیت شهری آن نه تنها بیشتر بلکه شاید کمتر از دیگر شهره استان ( بابل ) باشه؟؟ در ضمن شما دانشگاه شناخته شده و با کلاس صنعتی بابل رو با دانشگاه درجه 3 کشاورزی خودتون مقایسه میکنی؟؟؟ الآن و به نظر خیلی ها بابل از جهات گوناگون از ساری بالاتر و با ارزشتره.. از نظر جو فرهنگی و مذهبی...از نظر جو شدید سیاسی حاکم بر بابل نسبت به ساری...از نظر تفاوت بالای علمی و پژوهشی و دانشگاهی بابل نسبت به ساری (که از بابل به عنوان قطب دانشگاهی شمال کشور یاد میکنند)...از نظر وسعت و مساحت شهرستان بابل که اگر بیشتر نباشد حداقل مساوی است... همچنین از نظر تعداد جمعیت شهرستان بابل نسبت به ساری که تقریبا برابر است...وجود بیمارستانهای مجهز با کلاس و شناخته شده در بابل نظیر بیمارستان بهشتی بیمارستان بابل کلینیک بیمارستان یحی نژاد بیمارستان روحانی و... که ساری به عنوان(به اصطلاح خودشون)مرکز استان فاقد یه همچین بیمارستانهایی میباشد...وجود دکترین و پزشکان متخصص و فوق متخصص در بابل که بابل رو به شهر دکترین مازندران لقب داده یکی دیگر از برتری های بابل کبیر نسبت به ساری است...وجود موسسات ادارای و ادارات کل استانی در شهرستان بابل...وجود دانشگاهای با کلاس و معتبر و شناخته شده در سطح کشور نظیر : دانشگاه علوم فنون مازندران..دانشگاه صنعتی بابل(نوشیروانی)..دانشگاه صنعتی مازندران..دانشگاه طبری مازندران..دانشگاه راه و دانش..دانشگاه علوم پزشکی بابل و...که این ها همه و همه نشان دهنده عظمت و بزرگی بابل کبیر این دیار همیشه سبز بهار نارنج و 0111 در استان مازندران دارد.. حالا متوجه شدید ما بابلی ها چرا انقدر ادعای مرکز استانی میکنیم؟
مهندس ابراهیمیان 16 فروردين 1390
من به همشهری های عزیز بابلی خودم این نکته رو عرض کنم که : شما خودتون رو درگیر قضیه بابلی - ساروی نکنید ، بزارید این ساروی ها هرچی که دلشون میخواد بگند..انقد بگند تا خسته شند.
همنقدر که ما بابلی ها خودمون رو بالاتر و با ارزشتر و با پرستیژ تر از ساروی ها میدونیم و به این ایمان داریم که مرکز استان مال ما بابلی هاست برای ما مردمانی از دیار همیشه سبز بهار نارنج کافیه..ما بابلی ها باید بدون در نظر گرفتن این حرف و حدیث ها ، با اراده پولادین به راه و پیشرفت خودمون ادامه بدیم و کاری به حرف و حدیث و دشمنی ساروی ها نداشته باشیم.
در ضمن این نکته رو هم عرض کنم که ما بابلی ها با هیچ یک از شهر های استان عزیزمون مشکل یا دشمنی نداریم و برای یکایک شهر ها از گلوگاه گرفته ؛ تا قائم شهر و نور و چالوس و رامسر و .. احترام قائلیم.
مهندس روح الله - بابل
مهندس - بابل 23 فروردين 1390
یه روز خوب میاد ، که ما همو نکوبیم. .به هم کینه و دشمنی نکنیم. .با هم دوست باشیم و دست بندازیم دست هم ، مازندرانمون رو بکنیم سربلند. .
یه روز خوب میاد که " بابل " ما میشه مرکز استان و مازندران ما میشه سر افراز. .
یه روز خوب میاد اینو میدونم. . .
به امید مرکزیت بابل کبیر ، شهری از دیار بهارنارنج
نا شناس 27 فروردين 1390
همین قدر که شما بابلی ها دارید از شدت حسادت و دشمنی نسبت به ساروی ها می سوزید و ... و چشم دیدن ساروی ها رو ندارید و هیچ کاری هم نمی تونید بکنید کافیه، ظاهرا یکی دو آدم بیکار بابلی ( که خودشونو مهندس و استاد و ... معرفی می کنن) هی تو این سایت و اون سایت بر علیه ساروی ها مطلب می گذارن و فکر می کنند با این اراجیف می تونن بین مازندرانیها تفرقه بندازن ... ولی باید بهشون گفت که کور خوندین شما خیلی کوتوله تر و بی ارزش تر از اونی هستید که خللی در اراده مازندرانی ها به ویژه ساروی در راه پیشرفت و دوستی و صمیمیت با یکدیگر بیندازید.
نادریان 28 فروردين 1390
با سلام خدمت تمامی مردمان دلیر و بی باک مازندران سر افراز.
بنده یک بابلی متعصب به خاک پاک مازندران هستم و از همینجا از تمام آملی ها ، بابلی ها ، قائم شهری ها و در کل همه مازندرانی ها عزیز میخواهم با مشتهای گره کرده و آهنین خود در مقابل دشمنان و بد خواهان خاک پاک مازندران بایستیم و نگذاریم یک بار دیگر از وسعت مازندران سبز ما ( حتی یک متر ) کاسته و از آن جدا کنند..
بنده از همینجا به نمایندگی از همه بابلی ها و حتی مازندرانی ها از استاندار محترم (طاهایی) ، معاونین محترمشان ( آقایان هاشمی ، ابراهیمی و. .) و تمامی امام جمعه های استان ، فرمانداران استان ، نماینده های استان (در رآسشون بابل ، آمل ، نور ، ساری ، قائم شهر ، تنکابن ، بهشهر ، رامسر ، بابلسر و . .) این درخواست را دارم که جواب محکم و قاطعی به این بی احترامی و خیانت دیگر استان ها به استان همیشه سبز مازندران ما بدهند.
قله دماوند ، امام زاده هاشم و . . قسمتی از خاک پاک این مرز و بوم است و اسم آنها با مازندران اجین شدست ، و هیچکس اجازه و جرآت دخل و تصرف به اینها را ندارد ، که اگر داشته باشد ما مازندرانی ها جواب محکمی به آنها خواهیم داد تا جرآت فکر کردن به این موضوع هم در ذهنشان خطور نکند.
فقط تعجب بنده از این است که چرا آملی ها و مسئولین آملی ساکت نشستند و حرکتی نمیکنند؟؟ نکنه آنها با جدا شدن این نقاط تاریخی که از افتخارات ما مازندرانی هاست موافقند؟؟؟ اگر شما موافقید ما مخالفیم ، اگر شما دست بکار نمیشوید بگویید ما دست بکار شویم ، اگر شما جرات و شهامت ندارید ما داریم ، اگر شما غیرت و تعصب ندارید ما داریم و حتی جانمان را فدای شهر و دیار و استانمان میکنیم تا از خاک و مرز و بوم اجدادی خود دفاع کنیم
اگر مسئولین و امام جمعه آمل نمیخواهند کاری کند کنار بکشد تا ما از طریق مسئولین و امام جمعه خودمان و 2 تا نماینده ساعی و فعالمان از حق مازندران دفاع کنیم..
آخر کلام : آملی ها ، بابلی ها ، قائم شهری ها ، ساروی ها ، نوری ها ،چالوسی ها و . . بجنبید ، بجنبید که فردا دیر است..از خواب غفلت بیدار شوید. بابلی ها ، ساروی ها ، آملی ها و . . بیایید این کینه و دشمنی ها رو کنار بگذاریم و با اتحاد و یکارچگی از مازندرانمون دفاع کنیم تا مازندران مسیر پیشرفت و توسعه را در پیش گیرد و از این نابسامانی خارج شود.
بیاییم این بابلی _ ساروی کردن ها رو کنار بذاریم که مازندران ما چشم به همت و دوستی و برادری ما بابلی ها و ساروی ها و آملی ها و نوری ها و بهشهری ها و. . دارد ، که با این کارها فقط تیشه به ریشه خود میزنیم
مهندس روح الله-بابل 13 ارديبهشت 1390
به شما چه ربطی داره که آزمون در بابل برگزار میشه یا جای دیگه؟
آقای رنجبر شما سگ کی هستید که تو همه چی دخالت میکنید؟
آبروی خودت رو با این تیتر ها و اخبار پوچ و بی معنی بردید..
آخه یه آدم انقدر عقده ایی و کینه ایی؟ که چی؟ آخرش چی میخواد گیرت بیاد؟
باور کن اگه یه روز ببینمت تا سر حد مرگ چک و لگدت میکنم ، آخرشم میبرم تو روستای بندپی بابل زیر اسب و الاغاشون بخوابی و بهشون سرویس بدی
سارويه 27 بهمن 1390
ساروي ها و بابلي هاي عزيز بياين با هم يكدل و دوست باشيم با اين كارامون داريم دل دشمناي مازندرانو شاد ميكنيم.بيايم حداقل قشر جوونمونو توجيه كنيم كه اسم مازندران بايد بدرخشه ساري يا بابلش فرقي نداره.
نا شناس 16 مرداد 1392
اونا که میگن ساری محل آزمون نبوده اتفاقا برای آزمون دکترا ساروی ها با خوخواهی به جای اینکه بذارن حوزه دوم غرب استان باشه تو شهر خودشون گرفتن، نتیجه این منطقه دو تا حوزه داشتو غرب هیچی، من تو آزمون بعداز ظهر دیدم کسی میگفت از رامسر اومده و آزمون صبحو به خاطر یه ربع تاخیر از دست داده، دلم براش سوخت، انحصار طلبی هم حدی داره.
ابراهیم 4 آذر 1392
ما اعتراض داریم به استان جدید نیاز داریم :D :D
انشالله هرچه سریعتر این استان جدید به مرکزیت تنکابن درست بشه و خیال ما هم راحت بشه و هم خیال این مردم.اگه شماها این همه رنجی رو که ما میکشیم از این غرب بیایم تا ساری اونوقت میفهمیدین که چی میگیم.این همه هزینه و دردسر و خطراتی که ممکنه واسه هر کسی ایجاد بشه را باید به جون بخری واسه یه کا یا امتحان و خیلی چیزایی دیگه.
انشالله استان جدید هرچه سریعتر تشکیل بشه انشالله.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.